چه کراتینین 5.7 متوسط

یک شنبه 29 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چه کراتینین 5.7 متوسط

 

چه کراتینین 5.7 متوسط

کراتینین برای ارزیابی چگونه کلیه خود هستند کراتینین functioning.If سطح بالاتر از نرمال است استفاده می شود، ممکن است این معنی است که کلیه های شما normally.What عملکرد نمی کند کراتینین 5.7 به معنای؟

نرمال از سطح کراتینین زنگ زد

محدوده طبیعی برای کراتینین در خون ممکن است 0.6 تا 1.3 میلی گرم در هر دسی لیتر (53 تا 115 میکرومول در لیتر)، اگر چه این می تواند از آزمایشگاه به آزمایشگاه دیگر متفاوت است، بین مردان و زنان، و با age.Since مقدار کراتینین در خون با توده عضلانی افزایش می یابد، مردان معمولا سطوح کراتینین بالاتر نسبت به زنان دارند.

علل احتمالی از سطح کراتینین بالا

به طور کلی، یک سطح کراتینین بالا بدان معنی است که کلیه های شما کار نمی well.But در برخی موارد، سطح کراتینین ممکن است به طور موقت به علت کم شدن آب بدن، حجم خون کم افزایش، افزایش مصرف گوشت یا برخی medications.Additionally، مکمل کراتین نیز ممکن است همان اثر.

چگونه برای کاهش کراتینین 5.7؟

اگر سطح کراتینین خود را فقط بالا نگه می دارد به طور موقت، پس از آن که عوامل خارجی حذف، سطح کراتینین صدمه به کلیه gradually.If را کاهش می دهد تایید شده است، مهم است که برای کنترل علل احتمالی آسیب کلیوی مانند دیابت، فشار خون بالا و غیره.

در حالی که آسیب دائمی کلیه می تواند به طور کامل وارونه شود، کراتینین 5.7 را می توان تا حدی کاهش داد.

در واقع، کراتینین به خودی خود سمی نیست در همه است و آن را تنها نشان دهنده غلظت سموم و مواد زائد در خون شما. سطوح بالای سموم و مواد زائد در نتیجه بدن را از ساختار کلیه اختلال و کاهش کلیوی function.Therefore، به کاهش کراتینین 5.7، هدف اصلی از درمان است برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و بهبود عملکرد کلیوی.

با این حال، چنین راه حلی در طب سنتی غرب وجود دارد. برای بازگرداندن اختلال در ساختار کلیه و بهبود عملکرد کلیوی، وجود دارد عمدتا دو هدف درمان: روشن خون آلوده، کلیه اختلال structure.The درمان ترکیبی از طب غربی و طب چینی می تواند یک گزینه درمانی بهتری برای شما از جمله تصفیه خون و بازگرداندن میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. شما می توانید ما را در خط مشورت برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این دو درمان.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: متوسط,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.